Sztuka e-mail marketingu

Wkroczyliśmy w XXI wiek zastając świat bardzo skomputeryzowany, zelektronizowany, unowocześniony. Ten błyskawiczny rozwój technologii, którego jesteśmy świadkami, niesie plusy i minusy. I właśnie, aby z nich korzystać, każdy biznesmen powinien być „na fali” z nowinkami.

 
Osoby zainteresowane rozwojem własnej firmy mogą skorzystać z doskonałego poradnika. Przygotował go pan Paweł Sala „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II”.
 
Wcześniej wspomniany rozwój technologiczny wymusił wprowadzanie zmian w funkcjonowaniu firmy. Rozwinęły się obszary dotyczące obsługi skomplikowanych urządzeń, witryn internetowych i komunikatorów. Pierwsze wydanie wspomnianej książki pojawiło się cztery lata temu, ale przez ten czas bardzo dużo się zmieniło. Również, jeśli chodzi o nawiązywanie kontaktów z klientami, pracę poza biurem, nowe sposoby reklamy i marketingu.
 

Zacznijmy zatem od tego, czym jest e-mail marketing?

Najprościej mówiąc – to forma komunikacji bezpośredniej, wykorzystującej pocztę elektroniczną, jako narzędzie.
Pojęcie obejmuje wiele wykonywanych przez e-mail marketera czynności. Zaczynając na tworzeniu i rozbudowie kontaktów, poprzez przygotowywanie treści wiadomości e-mail, a kończąc na tworzeniu schematów . Jak widać, definicja jest bardzo rozbudowana, tak samo, jak możliwości, które nam oferuje.
 
Pan Paweł Sala, dzięki swojemu podręcznikowi, otwiera nam furtkę do nowej, ulepszonej, wirtualnej rzeczywistości. Wyjaśnia on pojęcia i tłumaczy, dlaczego właśnie ta forma komunikacji jest najefektywniejsza.
 
Każdy szanujący się właściciel firmy pragnie utrzymać jak najlepsze stosunki z klientami, kontrahentami. Chce stanąć ze swoją działalnością na najwyższym poziomie. Dzięki e-mail marketingowi jest to możliwe. Sprzedaż, budowa relacji, tworzenie odpowiedniej reklamy, staje się o wiele prostsze i skuteczniejsze. Same zyski, żadnych strat, to marzenie każdego przedsiębiorcy. Autor udowadnia, że to możliwe. Jeśli posiądziemy odpowiednią wiedzę i nabędziemy umiejętności. Zapoznamy się z nowościami, pojmiemy, jak zmieniła się i rozbudowała ta forma komunikacji. Wówczas osiągniemy zamierzony cel.
 

Co więcej e-mail marketing to nie tylko kontakt za pomocą poczty elektronicznej. Jest on również stosowany w programach lojalnościowych i promocjach konsumenckich, które są niezwykle ważne dla dobrze prosperującej firmy. E-mail marketing jest wykorzystywany przy badaniach marketingowych, działaniach public-relations. Cała masa wiedzy dla dobrze prosperującej firmy.

 

 
Miejsce przedsiębiorstwa na rynku jest bardzo ważne, ale nie możemy zapomnieć o kontaktach wewnątrz niej. To podstawa i szkielet całej działalności. Również w tym aspekcie poczta elektroniczna jest niezawodna.
 
Temat e-mail marketingu i jego działania w nowoczesnej rzeczywistości jest bardzo ciekawy. Tym bardziej interesujące jest II wydanie, które pogłębi Państwa wiedzę. Wspomoże i usprawni działanie każdej firmy.
 
Paweł Sala i jego „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” w tej kwestii może okazać się podręcznikiem – vademecum wiedzy o prawidłowo rozwijającej się firmie.
 
Ebook do kupienia:
 
 
 

Jeden komentarz do “Sztuka e-mail marketingu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *