Stoisko targowe modułowe – 3 przydatne wskazówki

Wystawy, targi i konferencje branżowe to dobry sposób na zaprezentowanie firmy oraz zyskanie nowych pracowników, klientów i kontrahentów. Aby wydarzenie okazało się sukcesem, zadbaj o odpowiedni wygląd pawilonu. Dzięki stoiskom modułowym stworzysz atrakcyjne, zachęcające do odwiedzin miejsce. Sprawdź, na co zwrócić uwagę podczas przygotowań.

Wielkość stoiska targowego

Projektując stoisko targowe modułowe, weź pod uwagę wielkość dostępnej przestrzeni. Duża powierzchnia wystawiennicza zapewnia większą swobodę i możliwości w wyborze elementów stoiska. Jeśli jednak dysponujesz niewielką przestrzenią, dzięki modułowym stoiskom targowym możesz także stworzyć funkcjonalne i estetyczne miejsce. Możliwość dowolnej modyfikacji poszczególnych elementów umożliwia perfekcyjne dostosowanie pawilonu do dostępnej powierzchni, bez konieczności wprowadzania skomplikowanych, często drogich modyfikacji. Co istotne, specyfika stoisk modułowych pozwala na dokupienie kolejnych elementów w razie konieczności powiększenia pawilonu w przyszłości.

Wyposażenie stoiska targowego

Kluczowym elementem każdego stoiska targowego jest jego wyposażenie. Miejsce to powinno ściągać uwagę potencjalnych klientów i kontrahentów nie tylko atrakcyjnym wyglądem, ale też ofertą. Stojaki na ulotki, foldery i katalogi, kasetony ścienne, roll-upy oraz inne nośniki reklamowe zawierające najważniejsze informacje o marce i ofercie powinny znaleźć się w każdym pawilonie. Zachęcą one odbiorcę do sięgnięcia po materiały marketingowe, a tym samym do zapoznania się z samą marką i jej asortymentem.

Równie istotne jest umeblowanie. Trybunki, lady wystawiennicze, stoły, krzesła i pufy pozwolą na komfortowe rozmowy i negocjacje z klientem. Bardzo przydatne jest oświetlenie, które pozwoli wyeksponować konkretne komponenty stoiska oraz zwiększyć wygodę korzystania z nich. Zadbaj również o ekspozycję produktów i asortymentu. Pomogą Ci w tym półki na towary oraz uchwyt TV pozwalający na montaż telewizora wyświetlającego m.in. prezentację firmy i jej ofertę. Zamykane zaplecze pozwoli natomiast na przechowywanie zapasowych produktów, materiałów reklamowych oraz przekąsek dla klientów.

Projekt zgodny z brandingiem firmy

Zadaniem pawilonu jest przede wszystkim przyciągnąć wzrok potencjalnego klienta bądź kontrahenta oraz zachęcić go do zapoznania się z marką i produktami. Dlatego powinien charakteryzować się atrakcyjnym wyglądem, który wyróżni go spośród konkurencyjnych stoisk. Projektując miejsce targowe, zadbaj o to, aby jego kolorystyka i wyposażenie wpisywały się w identyfikację wizualną przedsiębiorstwa.

Na ściance powinno znaleźć się duże, widoczne logo. Zadbaj również o jakość wydruku. Profesjonalne firmy, takie jak Progres Displays, oferują nadruki jednostronne i dwustronne, wykonywane metodą sublimacji na tkaninie i mocowane za pomocą gumki silikonowej. To wpływa na doskonały wygląd grafik oraz trwałość elementów. Możesz zwiększyć ich widoczność dzięki specjalnemu oświetleniu LED. Sprawdź ofertę nośników i systemów reklamowych dopasowanych do potrzeb Twojego biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *