E-book dla firmy – możliwości promocyjne, marketingowe
E-book dla firmy, jako nowe możliwości promocyjne i marketingowe, czyli…
jak publikować książki elektroniczne w celach reklamowych, prowadzących do zwiększenia zysku
Wskazówki dotyczące korzystania z książek elektronicznych w celu promowania firmy i zarabiania pieniędzy.
Dla przedsiębiorców wzrost czytania e-booków stworzył wiele możliwości marketingowych i dochodowych.
E-book to książka w formie elektronicznej. Aby trafiła do szerokiej dystrybucji, czyli była sprzedawana w wielu znanych księgarniach internetowych, musi być dostępna w kilku formatach: pdf, epub, mobi. E-book powinien mieć nadany numer ISBN – konieczne przy dystrybucji, czyli w sprzedaży na stronach księgarni.
Wcześniejsze formy e-booków, którymi posługiwali się przedsiębiorcy to zazwyczaj dokumenty Adobe PDF, sprzedawane, dystrybuowane za pośrednictwem ich stron internetowych, jako materiały informacyjne. Opcje takie jak druk na żądanie i publikacje cyfrowe, które były bardziej dostępne i tańsze niż tradycyjny druk offsetowy, zwiększyły liczbę samodzielnie publikowanych książek.
Skorzystaj z usług wydawniczych – http://www.psychoskok.pl/custom-publishing-instrument-marketingowy-wykorzystujace-uslugi-wydawnicze/ – Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) dla wsparcia działań marketingowych firmy – czyli custom publishing.
Korzystanie z książek w celach marketingowych nie jest niczym nowym, ale pojawienie się książek elektronicznych i drukowanych na żądanie (lub w niskich nakładach) ułatwiło właścicielom firm łatwiejsze i bardziej przystępne tworzenie książek w celu podniesienia ich wiarygodności, a także zaoferowania kolejnego źródła dochodów .
Zalety publikacji e-booka
Książki elektroniczne oferują wiele korzyści przedsiębiorcom, w tym:
- Możliwość szybkiego wprowadzenia publikacji na rynek, w zależności od tematu i celu.
- Wsparcia działań marketingowych firmy.
- Niskie koszty publikacji.
- Zwiększenie wiarygodności firmy na rynku – ludzie nadal są pod wrażeniem publikacji książkowych, szczególnie sprzedanych przez znane księgarnie.
- Oferowanie kolejnych strumieni dochodów dla Twojej firmy.
- Możliwość zostania samodzielnym przedsięwzięciem biznesowym.
- Książki elektroniczne to pasywny dochód, ponieważ tworzy się go raz i może on nadal zarabiać
dla Ciebie.
Wady publikacji e-booka
Podobnie jak wszystkie rzeczy w życiu, istnieją wady tworzenia e-booków, w tym:
- Rynek jest nasycony i trudno jest zauważyć Twoją książkę.
- Jakość treści i formatu mają kluczowe znaczenie
– nie wystarczy już spisać czegoś w formie notatki, aby publikacja została zauważona i zwiększył się popyt i sprzedaż oferowanego produktu. - Książki elektroniczne sprzedają się po niższej cenie niż inne produkty, co oznacza, że musisz sporo sprzedać, by zarabiać.
E-book dla Twojej firmy
Być może nie postrzegasz siebie jako autora, niemniej jednak publikacja e-booków może oferować świetne korzyści marketingowe. E-book może pomóc Ci zwiększyć swoją wiarygodność. Dzięki temu potencjalni partnerzy i klienci mogą zobaczyć Ciebie (i twoją firmę) jako eksperta, a tym samym z większym prawdopodobieństwem wybrać Twoje usługi lub produkty. Może to także ułatwić zauważenie Twoich kampanii reklamowych. Wiele mediów poświęca więcej uwagi autorowi i ekspertowi, który ma w swoim dorobku jakieś publikacje.
Szukasz nowych pomysłów marketingowych – skorzystaj z usług wydawniczych – http://www.psychoskok.pl/uslugi-wydawnicze/
Co więcej, przez posiadanie Swojej książki w znanych księgarniach internetowych możesz zwiększyć zasięg firmy na rynku. Dzięki książkom elektronicznym, potencjalni partnerzy i klienci mogą dowiedzieć się o firmie, o Tobie i Twojej fachowej wiedzy z książki, a następnie skontaktować się z Tobą za pośrednictwem witryny internetowej, w celu uzyskania informacji o Twoich usługach lub produktach.
Pisanie i sprzedawanie e-booków
Jeśli chodzi o pisanie e-booków, jeśli chcesz zrobić dobre, trwałe wrażenie, które przynosi korzyści Twojej firmie, musisz skupić się na tych samych aspektach co każdy dobry biznes:
- Potrzebujesz produktu wysokiej jakości, który w tym przypadku jest książką. Twoja książka powinna nie tylko oferować dobre treści, ale także być profesjonalnie edytowana, sformatowana w celu najlepszego oglądania na e-czytnikach i mieć atrakcyjny wygląd.
- Potrzebujesz grupy docelowej, która chce przeczytać książkę, napisaną przez Ciebie. To, że książka znajduje się na liście publikacji dostępnych w księgarniach internetowych, nie oznacza, że zostanie zauważona. Podobnie jak wszystkie firmy, musisz mieć plan marketingowy .
- Zaprezentuj swoją książkę na szerokim rynku. Możesz sprzedać swoją książkę w wielu księgarniach internetowych, w tym Empik.com, Publio.pl, virtualo.pl i innych. Klienci, czytelnicy tych księgarni to Twoi potencjalni nowi klienci.
- Powiedz ludziom o swojej książce . Dodaj książkę do witryny i materiałów marketingowych. Udostępniaj fragmenty i artykuły związane z tematem swojej publikacji na własnym blogu i innych stronach internetowych.
Pomyśl o korzyściach z utworzenia e-booka na podstawie wiedzy jaka posiada twoja firma i docieraj do nowych klientów.
Ebooki to ciekawa forma promocji i promowania treści. Można powiedzieć że to forma content marketingu, tak popularnej teraz. Natomiast pozycjonowania, optymalizacja strony to nas najważniejsze aby zaistnieć w sieci – https://dolp.pl/ – usługi pozycjonowania.