Niewielkie ulotki o wielkiej mocy
Znają je wszyscy – wielu bezwiednie je wyrzuca, otwierając skrzynkę pocztową. Nierzadko jednak zawierają cenne i godne zainteresowania informacje. Ulotki reklamowe, bo o nich mowa, stanowić mogą bardzo efektywną formę reklamy. Trzeba znać jednak zasady roznoszenia ulotek reklamowych. Bez tej wiedzy i pomysłu nawet najbardziej ciekawa ulotka nie będzie miała szansy przetrwać w świecie wypełnionym nawałem informacji i bodźców. Jak więc roznosić ulotki, by reklama dała efekty?
Interakcja z klientem
Roznoszenie ulotek reklamowych i wręczanie ich do ręki potencjalnego klienta to szansa na nawiązanie kontaktu wzrokowego, a nawet rozmowy. Interakcje w takim przypadku są bardzo pożądane. Z pewnością też ulotka dostarczona „do ręki” zwróci chociażby chwilową uwagę odbiorcy. Z dużą szansą przyciągnięcia na dłużej – a przynajmniej zapoznania się z treścią ulotki reklamowej.
Skrzynki pocztowe wciąż szturmowane
Wielu odbiorców niechcianej poczty ulotkowej złorzeczy na regularne zapełnianie skrzynek pocztowej przez roznosicieli ulotek. To jednak ich praca, a każdą ulotkę warto przeczytać chociażby pobieżnie. Nigdy nie wiadomo bowiem, czy w tej reklamie o niewielkim formacie nie znajdziemy informacji dla nas cennych i aktualnie poszukiwanych? Roznoszenie ulotek reklamowych po skrzynkach pocztowych czy wycieraczkach na klatkach schodowych wciąż ma miejsce. Nic nie wskazuje też na to, że trend miałby się zmienić. Mimo dominacji internetu i pozyskiwanych stamtąd informacji, wciąż znajdują się zwolennicy tradycyjnych form reklamy. A ulotki wpisują się w tę konwencję znakomicie.
Punkty usługowe na wagę złota
Roznoszenie ulotek reklamowych to współcześnie także często współpraca z licznymi punktami usługowymi – np. gabinetami stomatologicznymi, przychodniami czy salonami kosmetycznymi lub fryzjerskimi. Zostawienie ulotek w holu czy poczekalni w takich właśnie miejscach sprawia, że mimochodem pozyskać można klientów – także tych stałych. Warto więc szukać sprzymierzeńców wśród właścicieli punktów usługowych. Współpraca biznesowa z nimi właśnie okazać się może kluczowa dla rozwoju także naszej firmy!