Jaki system CRM wybrać?

Każde przedsiębiorstwo dochodzi do momentu, w którym nie może dalej się rozwijać. Konieczne okazuje się wówczas wdrożenie odpowiedniego oprogramowania, które odciąży pracowników od rutynowych czynności, dzięki czemu będą mogli skoncentrować się na swoich najważniejszych zadaniach. Z pomocą przychodzi system CRM. Którą platformę wybrać?

Dostępność w chmurze

Jednym z ważniejszych kryteriów przy wyborze systemu CRM jest jego dostępność w chmurze. Dane zgromadzone w bazie takiego CRM są bezpieczne, a przede wszystkim – dostępne dla pracowników w dowolnym momencie, z dowolnego urządzenia i miejsca.

O czym warto pamiętać wybierając CRM online dla małej firmy? Sprawdź!

Skalowalność i elastyczność

Wiodące obecnie platformy CRM charakteryzują się dużą elastycznością. Przedsiębiorstwo może wybrać, czy decyduje się na szybkie wdrożenie, czy bardziej długofalowe, ale szyte na miarę. Zaletą pierwszego rozwiązania jest możliwość skorzystania z narzędzia w ciągu kilku tygodni od rozpoczęcia prac nad projektem, dlatego bywa ono preferowane przez małe i średnie firmy. Większe przedsiębiorstwa o bardziej złożonej strukturze częściej decydują się na CRM szyty na miarę, lepiej dostosowany do ich potrzeb i celów biznesowych. Oba te warunki spełnia Platforma Salesforce, obecnie najpopularniejsza na świecie, na polskim rynku oferowana przez firmę Craftware.

Uniwersalność

Platforma CRM powinna obsługiwać oraz integrować wiele działań prowadzonych w przedsiębiorstwie. Mowa przede wszystkim o marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Systemy takie jak Salesforce zapewniają kompleksowość obsługi, poza tym można je zintegrować z oprogramowaniem już używanym w firmie. Dzięki temu większość procesów odbywa się w sposób zautomatyzowany, a pracownicy mogę skoncentrować się na najważniejszych zadaniach.

Utrzymanie i rozwój Salesforce

Firma Craftware oferuje nie tylko wdrożenie, ale również utrzymanie i rozwój Salesforce. Wsparcie ze strony doświadczonych specjalistów jest niezwykle ważne, ponieważ znają oni dobre praktyki, które zapewniają lepsze wykorzystanie systemu. Jednocześnie eksperci ci dobrze rozumieją cele biznesowe swoich klientów i potrafią prowadzić projekty zwinne, koncentrując się na szybkiej implementacji rozwiązań, które przyniosą największą korzyść.

Przyjazny i funkcjonalny interfejs – migracja na Lightning

Istotnym elementem systemu CRM jest przejrzysty i intuicyjny interfejs. W ofercie firmy Craftware znajduje się migracja na Lightning. To nowoczesny interfejs Salesforce, bardziej przyjazny dla użytkowników, wyposażony w nowe możliwości analityczne. Znacznie zwiększa on efektywne wykorzystanie Salesforce w organizacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *