Facebook jako narzędzie pracy

Statystyki potwierdzają, że na dowolnej stronie internetowej człowiek spędza około 10 sekund, natomiast na Facebooku aż 20 minut. Facebook ma ponad 350 milionów aktywnych użytkowników, co odpowiada liczbie ludności Stanów Zjednoczonych. Ponadto zajmuje drugie miejsce, zaraz za Google, w rankingu najpopularniejszych stron internetowych na świecie.

17 lat Facebooka

Historia Facebooka rozpoczęła się w 2004 roku na Uniwersytecie Harvarda. Grupa przyjaciół stworzyła tę platformę, aby połączyć studentów Harvardu w internetową społeczność.

W tym pierwszym roku życia nazywał się FaceMash, potem był thefacebook, aż w końcu w 2005 roku zmienił domenę na Facebook. Facebook był pomyślany w inny sposób, ale, jak prawie wszystko inne, w końcu przekształcił się w to, co znamy dzisiaj.

Facebook vs. rynek pracy

Ok, tak, słowa „praca” i „Facebook” mogą nie wydawać się kompatybilne. Niektóre firmy nawet zakazały korzystania z Facebooka, ponieważ jest on uważany za stratę czasu.

Statystyki potwierdzają, że na dowolnej stronie internetowej człowiek spędza około 10 sekund, natomiast na Facebooku aż 20 minut. Facebook ma ponad 350 milionów aktywnych użytkowników, co odpowiada liczbie ludności Stanów Zjednoczonych. Ponadto zajmuje drugie miejsce, zaraz za Google, w rankingu najpopularniejszych stron internetowych na świecie.

Zostaw swój ślad, ale społecznie

Sieci społecznościowe tworzą osobistą pieczęć, markę społeczną, która pozwala na identyfikację i zwiększa szanse na znalezienie pracy. Ograniczamy Facebooka tylko do medium społecznościowego, nie myślimy często o Facebooku jako narzędziu do szukania pracy. Ale, jeśli używasz broni prawidłowo można profesjonalizować swój profil i skorzystać z niego.

Reklama szyta na miarę

Facebook posiada łatwy, szybki i prosty system reklamowy: Facebook Ads. Narzędzie, które może promować zarówno strony na Facebooku, jak i wszelkiego rodzaju materiały. Działa to w zależności od kliknięć, które otrzymuje post. Im więcej kliknięć i im bardziej popularny staje się post, tym więcej płacisz.

System ten pozwala na klasyfikację postów i dostosowanie ich do odbiorców, których firma chce. Jest to sposób na zapewnienie celu, który chcesz osiągnąć i przybliżenie potencjalnych klientów do Ciebie. Jednym ze sposobów na przyciągnięcie uwagi do postu jest użycie maksymalnej dozwolonej wysokości w obrazie postu. Dzięki temu, podczas tworzenia slajdu, będzie on zajmował prawie cały ekran telefonu komórkowego, a nawet więcej ekranu komputera.

Społeczność tłumaczy

Facebook jest pełen grup zrzeszających profesjonalnych tłumaczy i biura tłumaczeń. Sieć ta jest internetowym źródłem informacji dla tłumaczy, szybkim sposobem rozwiązywania wątpliwości, a nawet nauki.

Oficjalnie Facebook obsługuje 142 języki, co jest nie lada wyczynem. Platforma stała się tak zglobalizowana, że z biegiem lat obejmowała coraz więcej języków. Facebook dysponuje tłumaczami-ekspertami, którzy przekładali jego platformę na inne języki. Tak więc część zasług tego rozszerzenia przypisuje się tłumaczeniu, i tłumaczom, oczywiście.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *