Książki marketingowe, które poszerzą Twoje horyzonty

Marketing to branża, która rozwija się w szybkim tempie, niezależnie od światowych kryzysów. Eksperci w tej dziedzinie odpowiadają za wspomaganie rozwoju firm, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie świadomości marki. Krótko mówiąc, specjaliści od marketingu są odpowiedzialni za tworzenie angażujących treści, interakcję z klientami, generowanie ruchu i tak dalej. Specjaliści w niszy powinni mieć rozległą wiedzę o branży, dobrą znajomość technologii cyfrowych i jak najwięcej wiedzieć o niszy reklamowej. Dlatego muszą stale aktualizować swoją wiedzę. Niezależnie od tego, czy jesteś wykwalifikowanym specjalistą w branży, czy nowicjuszem, skorzystaj z naszej listy kilku najlepszych książek marketingowych, które poszerzą Twoje horyzonty.

Top 10 poradników biznesowychhttps://www.psychoskok.pl/aktualnosci/top-10-poradnikow-biznesowych/ poznaj je wszystkie!

Chcesz zagłębić się w świat marketingu i dowiedzieć się jak najwięcej? Oto lista najlepszych książek marketingowych, które poszerzą twoje horyzonty w tej dziedzinie.

Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II

Obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera. W publikacji znajdziesz praktyczne przykłady oparte na polskiej wiedzy i doświadczeniach. Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w internecie – być może nie jest ona tak sexy i trendy jak Facebook czy Twitter, ale trzeba przyznać, że naprawdę działa.

Pozycja obowiązkowa  dla każdego email marketera – Sprawdź!

Niezależnie jaki cel postawisz przed email marketingiem w Twojej firmie, musisz pamiętać, że działania w tym obszarze muszą być spójne i zsynchronizowane z innymi prowadzonymi przez ciebie działaniami marketingowymi. Zawsze gdy planujesz swoje działania pomyśl o przygotowaniu odpowiedniej strategii. Dzięki temu będziesz wiedział, kiedy i jak powinieneś wykonywać poszczególne działania i jakich rezultatów powinieneś się spodziewać.

Ebook w ofercie sprzedaży – https://www.psychoskok.pl/produkt/swieze-podejscie-e-mail-marketingu-wydanie-ii

Potęga opowieści. Czyli jak opowiadać historie… Hall Kindra

To jedna z tych książek marketingowych, które każdy specjalista od tworzenia treści musi przeczytać, aby odnieść sukces w niszy. Dzięki tym historiom możesz zrobić wszystko od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów. Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści, ujawnia cztery rodzaje historii, dzięki którym możesz się wyróżnić, oczarować słuchaczy i podnieść swoją przemowę na wyższy poziom. Dlatego dla wielu marketerów jest to niezwykle pomocne w zdobywaniu umiejętności i nauce przyciągania uwagi odbiorców.

Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu, Sally Hogshead

Rzeczywiście, produkty i usługi muszą przynosić konsumentom rzeczywistą wartość, aby mogły zostać sprzedane. Ale też muszą ich zafascynować. Sally Hogshead, autorka książki, wyjawia odpowiedź na pytania, co sprawia, że niektóre marki są tak szalenie popularne. W jej książce znajdziesz więcej wspaniałych, oryginalnych i praktycznych rad, niż jesteś w stanie wykorzystać w swoim życiu. W porządku, w ciągu dwóch żyć. Kiedy opanujesz wyzwalacze, Twoje pomysły będą lepiej zapadały w pamięć, argumenty będą lepiej przekonywać, a relacje staną się trwalsze. Dlaczego? – Ponieważ fascynacja to najpotężniejszy sposób wpływania na proces podejmowania decyzji. To metoda skuteczniejsza, bardziej intrygująca i wciągająca niż marketing, reklama lub jakikolwiek inny sposób komunikacji.

Efekt wirusowy w biznesie – Jonah Berger

To niezaprzeczalny fakt, że niektóre pomysły i produkty niezwykle szybko stają się trendy i zdobywają popularność. Jonah Berger, autor książki, postanowił zagłębić się w to zjawisko i zbadać go bardziej szczegółowo. Zagłębił się w to, dlaczego niektóre produkty stają się modne, a inne nie. Zgodnie z jego badaniami przedstawionymi w książce, konkretna nauka bada połączenia peer-to-peer i dzielenie się informacjami. Czytając tę książkę, odkryjesz sekret modnych produktów i stworzysz nowe, które staną się popularne. Jest doskonałym źródłem przydatnych informacji dla właścicieli firm i marketerów. W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny, Seth Godin

Uważana za jedną z najlepszych książek marketingowych i klasyk na całym świecie. Trudno znaleźć marketerów, którzy o tym nie słyszeli. W swojej książce Seth Godin zagłębia się w problem świadomości marki. Wiele firm przeznacza dużą część swoich budżetów na rozpoznawalność swoich marek . Chcą, aby kojarzyły się z konkretnym produktem, nienaganną jakością, unikalnymi dodatkami itp. Autor pomaga czytelnikom zrozumieć, w jaki sposób różne marki stają się rozpoznawalne. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak sprawić, by marka zapadła w pamięć konsumentów i dlaczego właściciele firm muszą osiągnąć ten cel.

Top 10 książek informatycznych – https://www.psychoskok.pl/aktualnosci/top-10-ksiazek-informatycznych/

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *