Jak dobrze określić grupę docelową? Poradnik dla początkujących marketerów

Określenie grupy docelowej dla oferowanych w sklepie produktów nie jest proste. Można zrobić pewne założenia, jednak teoria często rozmija się z praktyką, w związku z tym wymyślono narzędzia, które umożliwią lepsze i szybsze ustalenie grupy docelowej. Pomagają w tym kampania remarketingowa i listy remarketingowe, dzięki …

Poznaj szczegóły

Standy kartonowe, czyli sposób na skuteczną promocję

Standy reklamowe to doskonały sposób na zaprezentowanie danego produktu, wyeksponowanie go i przyciągnięcie uwagi klientów. Najczęściej standy wykorzystywane są w sklepach, nie tylko supermarketach, ale nawet tych lokalnych, a ich zadaniem jest zwrócenie uwagi na promocyjną cenę czy nowy produkt wprowadzony do sklepu.

Poznaj szczegóły

Landing page a pozycjonowanie stron internetowych

Landing page, czyli strona docelowa, jest coraz chętniej stosowana w trakcie różnorodnych kampanii internetowych. Umiejętne jej użycie potrafi przynieść zaskakujące efekty nie tylko zwiększające sprzedaż czy też grono zadowolonych klientów, lecz także wspierające pozycjonowanie stron danej marki. Czym jest landing page oraz o czym należy …

Poznaj szczegóły