Tożsamość, wizerunek marki. Czym jest tożsamość marki?
Wizerunek marki to widoczne elementy marki, takie jak kolor, wzór i logo, które identyfikują i wyróżniają markę w świadomości konsumentów.
Poznaj szczegółyWizerunek marki to widoczne elementy marki, takie jak kolor, wzór i logo, które identyfikują i wyróżniają markę w świadomości konsumentów.
Poznaj szczegółyMarketing to branża, która rozwija się w szybkim tempie, niezależnie od światowych kryzysów. Eksperci w tej dziedzinie odpowiadają za wspomaganie rozwoju firm, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie świadomości marki. Krótko mówiąc, specjaliści od marketingu są odpowiedzialni za tworzenie angażujących treści, interakcję z klientami, generowanie ruchu …
Poznaj szczegółyWiększość firm nie ma budżetu na zatrudnienie zespołu marketerów. Istnieje również wiele innych powodów, dla których zatrudnianie zespołu jest trudne. Przedstawię kilka różnych powodów, które warto wziąć pod uwagę, rozważając zatrudnienie zewnętrznej pomocy w zakresie marketingu cyfrowego. Potrzebujesz obecności cyfrowej i nie możesz zrobić tego …
Poznaj szczegóły