E-book dla firmy – możliwości promocyjne, marketingowe
E-book dla firmy, jako nowe możliwości promocyjne i marketingowe, czyli… jak publikować książki elektroniczne w celach reklamowych, prowadzących do zwiększenia zysku
Poznaj szczegółyE-book dla firmy, jako nowe możliwości promocyjne i marketingowe, czyli… jak publikować książki elektroniczne w celach reklamowych, prowadzących do zwiększenia zysku
Poznaj szczegółyReklama zewnętrzna staje się świetnym uzupełnieniem strategii prowadzonej w mass mediach.
Poznaj szczegółyStosowany przez agencje PR Inbound marketing przewraca do góry nogami całe dotychczasowe pojmowanie sprzedaży. W świecie pełnym reklam pojawiła się bowiem w ostatnich latach strategia zakładająca, że marka może nawiązać trwałe relacje z klientem bez użycia tak powszechnego dziś i stosunkowo drogiego narzędzia promocji, jakim …
Poznaj szczegółyPojęcie zakupu mediów może wydawać się dla laika trochę mylące – nie oznacza ono zakupu stacji telewizyjnych czy prasy, ale usługę polegającą na wykupywaniu miejsca i czasu reklamowego w tych właśnie mediach.
Poznaj szczegółyReklamy AdWords to obecnie jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego.
Poznaj szczegółyZastanawiasz się, czy w dobie Internetu wizytówki są jeszcze w ogóle potrzebne? Nie zastanawiaj się dłużej – każdy nośnik informacji o Twojej firmie jest na wagę złota. W poniższym artykule podpowiadamy, jak zaprojektować wizytówkę, która zyska uznanie w oczach Twoich współpracowników i klientów.
Poznaj szczegółyBranża gastronomiczna to branża pełna wyzwań dla marketingowców – w końcu konkurencja jest ogromna. Dobrze zaplanowana strategia, wykorzystująca wiele płaszczyzn i docierająca do różnych grup docelowych, pozwala osiągnąć sukces, jakim jest restauracja wypełniona klientami po brzegi. W poniższym artykule podpowiadamy, jak to osiągnąć.
Poznaj szczegółyMarketing internetowy jest jednym z najczęściej używanych form promocji – zarówno przez duże korporacje, jak i ten najmniejsze firmy. Jak jednak odnieść sukces w marketingu on-line, aby dotrzeć do jak największej liczby klientów niskim kosztem?
Poznaj szczegóły